Tuesday, August 05, 2008

L Guardador de Ganados - IV

(Turner)





Esta tarde la truniada caiu
Pulas lhadeiras de l cielo al para baixo
Cumo un cantabouço çcunforme…

Cumo alguien que dua jinela alta
Sacude ua toalha de mesa,
I las forfalhas, por se caiéren todas a la par,
Fázen algun bruído al caier,
La chuiba chiou de l cielo
I atenegrou ls caminos…

Quando ls relhampos sacudien l aire
I abanában l spácio
Cumo ua grande cabeça que diç que nó,
Nun sei porquei – you nun tenie miedo –
Pus-me a querer rezar a Santa Bárbela
Cumo se you fura la bielha tie de alguien…

Ah! Ye que rezando a Santa Bàrbela
You sentie-me mais simpres
Do que cuido que sou…
Sentie-me familiar i caseiro
I habendo passado la bida
Serenamente, cumo la parede de l huorto;
Tengo eideias i sentimientos por ls tener
Cumo ua frol ten prefume i quelor …


Sentie-me alguien que puoda acraditar na Santa Bárbela…
Ah, poder acraditar an Santa Bárbela!

Quien acradita que hai Santa Bárbela,
Cuidará que eilha ye giente i bisible
Ou que cuidará deilha?

(Que artefício! Quei sáben
Las froles, las arbles, ls ganados,
De Santa Bárbela? … Un galho de arble,
Se pensasse, nunca podie
Custruir santos nin anjos…
Poderie cuidar que l sol
Alumbra, i que la truniada
Ye un juntouro de giente
Anrabiada porriba de nós…
Ah, cumo ls mais simpres de ls homes
Son dolientes i cunfusos i burros
An pie la clara simprecidade
I salude an eisistir
De las arbles i de las yerbas?


I you, pensando an todo esto,
Quedei outra beç menos feliç…
Quedei selumbriu i amalinado i saturno
Cumo un die an que to l die la truniada amanaça
I nin sequiera de nuite chega…

Fernando Pessoa [Alberto Caeiro, O Guardador de Rebanhos]
Traduçon de Fracisco Niebro



3 Comments:

Blogger SoNosCredita said...

fizeste-me recordar o "guardador de rebanhos", de alberto caeiro...

:)

11:58 AM  
Blogger Rafeiro Perfumado said...

Santa Bárbara é a santa a quem o meu dentista diz que eu rezo, por só lá ir quando já tenho dores de morte! ;)

Beijoca e está quase!

12:05 PM  
Blogger António Conceição said...

Deixe lá os pessoanos rebanhos mirandeses e diga-nos: o "prepar retard" (ou lá como se chama) continua a fazer efeito? A mini-me continua a não querer nascer?
Tenha cuidado, porque senão acontece-lhe o que me aconteceu a mim. A miúda nasce, como o meu filho, a 24 de Agosto que é o dia em que anda o diabo à solta.
Como é que ela se vai chamar?
Eu gostava que se chamasse Liliana Jerónima. Gosto de Liliana Jerónima. Este ano tive uma aluna que se chamava Liliana Jerónima. Mas, se calhar, a filha da Rosário é desejada e vão dar-lhe um nome decente.

9:36 AM  

Impressoes

<< Home